Friday, January 1, 2010

Budak Asrama Lelaki Mencapap Dalam Tandas



Kami rasa ni mesti terlalu bosan, mandi sama2 tiap2 hari,tunjuk kemaluan kat kawan2 sendiri, ewwww pastu amek gambar mcm kat atas ni.tutup kemaluan dengan apa ntah kami lupa nama dia,yang warne merah hijau tuh

3 comments:

  1. ni semua badol la. xde keje. pergi la sapu sampah ke ape yg patut

    ReplyDelete
  2. dah memang itu cara duduk dalam kem ke, asrama ke tak tahulah kau tak pernah duduk dalam asrama pasal mamas boy kan. dalam penjara pun mandi camni kawan. hahaha

    ReplyDelete